Powered By Blogger

torsdag 14 augusti 2014

Kvällsträning

Min käre sambo skulle ha pass för ett gäng kampsportare ikväll, men allt blir inte som man tänkt sig. En grävling kördes på igår och det innebar en del bestyr, en PT-kund dök upp, en jaktradio skulle hämtas osv osv. Kontentan av allt detta blev att jag fick köra passet istället för honom. Tack och lov fick jag med min partner in crime, Sofia, på passet. 

Jag byggde ett pass med mycket spänst- och explosivitetsövningar, bl.a. thrusters, boxjumps och ryska rotationer. För er som inte är så bevandrade i crossfit-termer är detta säkert svintråkig läsning -det jag vill ha sagt var att det var tufft. Svettigt. Och himla roligt. Fasen vilket fokuserat gäng, pannben hårdare än granit. 

Svintrötta muskler och 100 gram choklad i magen. Träna hårt. Äta gott. Balans som sagt -döviktigt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar