Powered By Blogger

tisdag 26 augusti 2014

Fel brallor och svett

Som regel lägger jag fram de kläder barnen ska ha på sig till dagis. Oftast hyfsat välmatchat. När detta av olika anledningar har glömts bort eller inte hunnits med har det hänt att barnen har gått iväg i pyjamasbyxor eller lucianattlinne. Typ. 

Imorse måste jag dock varit sjukt förvirrad eftersom jag av misstag lagt fram ett par byxor i storlek 86 åt Moa. Fick denna bild till mobilen -ungen ser halvnöjd ut...


Jag skulle egentligen varit i Stockholm idag, men ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig. Eftersom barnvakt ändå var uppstyrt passade jag på att jobba hyfsat sent och åka och träna. 

Först en timme kondition med bland annat  kettlebells, TRX och hopprep och så 55 minuter yoga på det. Allt för fantastiska Miah. Det var precis vad jag behövde! 

Först fick jag avreagera mig och bli av med frustration i en timme, sen fick jag landa och bli harmonisk på yogapasset. 

Krigarposition och solhälsningar i all ära, men idag hyllar jag "barnets position" som ni ser på bilden. Där hade jag gärna legat kvar nån timme... Namaste. Som vi säger i yogavärlden. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar