Powered By Blogger

torsdag 7 augusti 2014

Att få ordning på humöret

Jag kom hem från jobbet och var på svindåligt humör. Häxan surtant upphöjt i sju. Typ. Oklar anledning till min mörka sinnesstämning, men mitt (fortfarande) kassa järnvärde sätter sig på humöret, jag hatar att känna mig trött och sliten som en 85-åring. Av att sitta på ett kontor. Okej om jag lagt asfalt eller burit sten. 

Jag stekte några rödspättafilér, misslyckades med pulvermoset och blev inte direkt gladare av detta. Jag insåg att träning nog var enda nyckeln till ett bättre humör. 

Sagt och gjort. Till gymet. 45 minuter yoga med Lisah och 60 minuter tabata med Sofia och jag är nästan som vanligt igen, skulle nog inte bryta ihop över ett misslyckat potatismos liksom.. Träning funkar alltid! Underbart. 




Jag var inte lika snygg och avslappnad som Lisah. Damn vad vig hon är den där kvinnan!


Och den här superstarka tvåbarnsmorsan imponerar alltid! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar