Powered By Blogger

onsdag 20 augusti 2014

Godmorgon Visby!

När man äntligen får möjlighet att sova till klockan 07.00, så kan man inte. Klassiskt. 

Klockan 05.32 var jag pigg och väldigt kaffesugen. Jag jobbade nån halvtimme och förberedde dagens möte (ännu en gång) och sen drog jag på mig mina halvsvettiga träningskläder och begav mig ut i stormen. Ligga kvar i sängen kan jag göra var som helst, men att promenera runt ringmurar i morgonsolen känns betydligt mer begränsat. 

Jag skonade mina knän och gick istället för att springa. Lyssnade på musik, funderade över livets små och stora frågor och förundrades över hur otroligt vackert Visby är. Måste boka in en semester här. Ju förr desto bättre. 

Jag passade även på att köra lite yoga i Botaniska trädgården. Det kan ju låta aningen pretatiöst att stå och göra solhälsningar sådär i ottan, men det är så jäkla skönt att sträcka ut min stela kropp. Måste yoga oftare. Även om det inte finns en botanisk trädgård i närheten. 

Nähä. Mot frukosten. Kaffesugen är en underdrift. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar