Powered By Blogger

fredag 29 augusti 2014

Fredag. Finally.

VÄLKOMMEN helg! Den här veckan alltså -högt och lågt och uppochner. Slut som artist och färdig att kasta in handduken. 

Well, helgen firas in med att vaska cola, hetsäta ostbågar och kolla på barnens favoritprogram Amigo. I mysbyxor. Och med ett glas vin i handen. Jag är glad om jag håller mig vaken längre än barnen. På den nivån är det. Hursomhelst. 

Dagens "jag-dör-sötdöden: Nu kan hon nästan skriva min femåring. Klart man ser att det står "gris". 


Dagens "det-är-ju-ändå-snart-helg": Kebabsallad och cola till lunch. I solen med tre av mina fantastische kollegor. Gillas.

 

Dagens "sju-grader-varmt-när-jag-åkte-hemifrån": Höstjacka och halsduk på. Saknar mina flip-flops och jeansshorts..


Dagens "pappa-försöker-indoktrinera-sina-döttrar": pilbåge inköpt. Barn och pappa övningsskjuter på flyttkartonger i källaren. Barnen jublar. Pappan hejar på. Jag är snart omgiven av jägare... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar