Powered By Blogger

onsdag 6 augusti 2014

Datenight

Jag har haft date med min älskade lillasyster idag. Rakt igenom lovely. Vi möttes upp på stan efter våra respektive jobb. Drack en latte i solskenet på Espresso House. Shoppade underkläder och 1-årspresent. Pratade om livet. Hämtade kidsen hos mamma och pappa. Handlade käk och landade hos syrran i Hejdegården. 

Vi hamnade "on the memory lane" ikväll och pratade mycket om tiden vi spenderade i Australien tillsammans. Helt klart en av de bästa tiderna i mitt liv. 

Sawtell. Denna underbara lilla Australiensiska håla. En plats jag aldrig glömmer. Någon gång ska jag återvända dit. Springa på den fantastiska stranden i gryningen, dricka kaffe på Joe's och spana på surfare i kvällssolen. Någon gång. 




Två minuter från denna playa bodde vi. Det funkade! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar