Powered By Blogger

torsdag 23 oktober 2014

Yoga-night

Jodå. Det blev en tur till das Gym. Jag tränade lite rygg och bröst och var ytterst social. Trevligt fölk på det där stället! 

När kottarna och jag kom hem blev det lite improviserad yoga tillsammans i vardagsrummet. Lillasystern skrek random yogapositioner till oss typ: gör "hunden", gör "trädet" (dom kör yoga på dagis två gånger i veckan och har bra koll på läget). Däremot freestylade hon rätt friskt och kom med förslag som typ kör "zebran" och nu vill jag se "hamstern". För mig ytterst okända yogapositioner. Vår käre katt satt i soffan och blängde på oss som vi var helt dumma i kolan. Katter alltså... 

Nu ska jag dricka te. Det gör jag typ en gång om året, nämligen när den polska rökhostan flyttar in i mina lungor. Vik hädan. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar