Powered By Blogger

lördag 11 oktober 2014

Omatchat och berest?!

Igår glömde jag lägga fram outfits till barnen. Det blir liiiite mer spännande och liiiite mer färgglatt när dom själva får bestämma vad dom ska ha på sig. Eller vad sägs om gårdagens matchning; prickiga strumbyxor, en spygrön tröja med cupcakes, gummistövlar med äpplen toppat med en rävklänning. En riktigt färg- och mönsterchock. 


Jag vill för övrigt tipsa om en rätt rolig app som jag laddade ner i morse som heter "been". Där kryssar man i vilka länder man har besökt och får veta hur stora delar av världen man har sett. 

Jag tycker ju att jag är en hyfsat berest människa och jag har alltid gillat att kuska runt och se världen. Dock insåg jag precis att jag sett 16% av världens länder... Jag kammar ju i princip noll på Afrika och Sydamerika. 

41 länder är i dagsläget avprickade, kanske dags att boka in en trip till Niger och Guatemala för att bättra på statistiken. Eller vad fan, kanske bättre att återvända till platser som jag älskar och skippa pinnjakten. I så fall står HongKong, Australien och Italien (alltid Italien) högt på listan! 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar