Powered By Blogger

tisdag 28 oktober 2014

Gällivarehäng

Dagens lärdom: träna inte yoga i för lågt skurna träningsbyxor, det blir sällan bra. 

Någon minut in i yogapasset hör jag min kompis Sofia, som satt bakom mig, väsa fram "herregud, har du några trosor på dig överhuvudtaget"?. For the record: det hade jag. 

Tyvärr hade jag ju inte bara Sofia bakom mig, utan även ett gäng andra yogande människor, bl.a. en stackars karl, som tvingades se delar av min bakdel hela passet. Hade någon velat posta en deklaration i min brevlåda eller lägga en tiokrona i myntinkastet hade det varit nemas problemas. Ronny och Ragge hade varit stolta över mig. Så att säga.  Nästa pass tar jag andra byxor. För allas välmående. 

För övrigt ett grymt skönt pass med tre av mina bästa vänner närvarande. Värsta bästa tisdagshänget! 


OBS. Denna bakdel tillhör någon annan. 

2 kommentarer:

  1. men vissa kanske tyckte det var fint! du vet en del har ju konstiga böjelser. Men schyrrans av din kompis att säga till!
    så värdelöst att hamna där. ELLER när man har sladdriga trosor som glider ner och lägger sig under äääset. Det har hänt. En. Eh vän.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha, ha! Tror tyvärr mest att det är fjortonåriga kids som gillar det där med häng. Och dom var inte i majoritet på yogan. Sladdriga trosor, jo då. Den har hänt här med:-)

      Radera