Powered By Blogger

torsdag 23 oktober 2014

Respons

Idag fick jag ett sms med en STYRKEKRAM! Boooooooom! Tack käre vän -du gjorde min dag! 



Jag har precis checkat ut från jobbet och överväger om jag ska:

1. Trotsa min onda nacke och polska rökhosta och åka till gymet ett varv. Inspirationen är inte på topp. Men jag kan ju alltid äta en proteinbar och gå runt och vara social bland skivstänger och hantlar. 

2. Dammsuga bilen. Seriöst, ordningen är under all kritik. Halvätna äpplen blandas med sandiga galonbyxor, urdruckna colaburkar och gamla kvitton. Skämmes Stina Sjödin.

3. Åka till återvinningsstationen med ett lass skräp. Men herreguuuuuuuud så tråkigt. Jag får ångest bara av tanken. Och varje gång jag åker dit får jag skäll av nån sur gubbe för att jag inte fattar att trä inte är "brännbart" och att datorer inte kan slängas i "metall". Skulle ju behöva gå en kurs för att reda ut det där... 

Nä. Det får bli nr 1. Och kaaaaanske nummer 2. Men jag lovar inget. 



 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar