Powered By Blogger

måndag 27 oktober 2014

Just another manic monday

Måndag idag igen då. En hel vecka att göra underverk på, pepp, pepp. Eller väldigt långt till helgen, om man är lagd åt det mer pessimistiska hållet. Jag hamnar typ nånstans mittemellan.. 

Höjdpunkten på jobbet idag var att jag fick en svingod matlåda av min omtänksamma kollega. Fiskgratäng, med ost, grädde och broccoli. LCHF-ish. Och vääääldigt god. Att slippa gå till det lokala lunchetablisemanget och betala 90 pix för nån halvsur pannbiff känns ju som ett lyckokast i sig. 

Har i övrigt plockat upp två geggiga barn på dagis och åkt och kompletteringshandlat. Ungarna kröp in i varsin kundkorg och lekte att dom var hästar som drog en släde/sulky. Det leverades både trav, galopp och högljudda gnägg mellan hyllorna. Sweet Lord. Jag har alltid skyhögt blodtryck när vi handlar. 

Nu ska jag äta wienerschnitzel. Måndagsmat. Eller nåt. 


3 kommentarer:

  1. Sötisarna!!! Varför gör vi aldrig det när vi handlar för Stina? Haha nu fick jag en tvångstanke om att det borde vara nästa utmaning! I stället för 5 vardagsbilder på Insta, 5 hästbeetenden i mataffären/filmas/Insta. Gahhhh! /kram Mary

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur Mary! Mer trav- galopp och gnägg på Ica! Sånt piggar upp storhandlingen! Kram

      Radera
  2. Det skulle pigga upp Insta :)!!!! kram mary

    SvaraRadera