Powered By Blogger

lördag 25 oktober 2014

Bakfull och brorbesök

Klockan 04.20 fick jag nog av min dammlunga, som höll hela familjen vaken, och gick upp och tog en rejäl shot Cocillana. My god. Vad är det i denna trolldryck? Jag sov som en medvetslös fram till klockan 08.50 då jag vaknade av att mini hoppade i sängen och gastade goooooomorrrrooooonnnnn! Jägaren hade lämnat huset tre timmar tidigare, vilket passerade mig helt obemärkt förbi. Trolldrycken medför även en lätt hang over. Huvudet känns lätt vadderat idag, men hostan är bättre. Tack och lov. 


Morfar har tagit med barnbarnen på bio och jag hänger med min käre bror (även känd som västkustens hetaste rektor) som är hemma på besök i helgen. Vi har precis finfikat på Babetts tillsammans mamma och även hunnit gå ett varv på stan och inhandlat en gravdekoration, en bettskena och surdegsbröd. Ingen everydayday shopping direkt!  

Gött med helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar