Powered By Blogger

torsdag 16 oktober 2014

London!

Såååååå där ja. Efter en flygresa, där jag somnade innan vi lämnat marken och vaknade fem minuter före landning,  befinner jag mig nu i London. Världens finaste mamma och jag ska hänga runt bland dubbeldäckare, pubar, fotbollshuliganer och fish and chips i ett par dagar. Sweet! 

Vi har checkat in på hotellet, som ligger helt perfekt, typ fem minuters promenix från Covent garden, käkat lunch utomhus och fixat biljetter till kvällens musikal. Vi har även hunnit med ett varv på Primark, detta hysteriska shoppingmekka. Ni som varit där vet jag menar... 

Allt är strålande, det enda molnet på min himmel är att jag glömde mobilladdaren hemma och mamma glömde packa adapter, så snart är vi strömlösa. Kanske är detta ett tecken på att jag ska ta ett par vita dagar. Typ Facebook- och Instagramavvänjning. Vi får se. Blir det tyst ett tag har jag inte dött -bara laddat ur.  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar