Powered By Blogger

torsdag 1 november 2012

Bästa tandläkaren

Dagen har passerat i ett rasande tempo. Jag var tidigt på jobbet, drog iväg på en tjänsteresa och när denna var avklarad hoppade jag upp i tandläkarstolen i 1,5 timme. Jag hade ett hål mellan två tänder som skulle lagas, det satt djupt, bedövningen ville inte ta och det var allmänt trixigt. Som tur är har jag världens sötaste och duktigaste tandläkare, så jag kände mig lugn och harmonisk trots flertalet sprutor och stora borrar.

Men det är ju en jädra tur att man inte går till tandläkaren varje vecka, för shit vad dyrt det är. Hade ju mycket hellre lagt dryga 2000 pix på en snygg vinterjacka än en trilskande tand, men what to do?!

Hur som helst, om ni letar ny tandläkare kan jag inte annat än tokrekommendera Karin Finnved på "Hel och fin tand". Suverän på alla sätt. Kvinnan i rosa på fotot.

Nu ska det stekas pannkakor, badas barn, tvättas ytterkläder och bäddas rent i sängar. Maria Montazami kom och röva bort mig, bara för en kväll! PLEASE!

1 kommentar:

  1. Haha jag har också varit hos tandläkaren. Fyllt igen en tand med rotfyllning och då säger jag som så att jag hade hellre köpt två vinterjackor för de pengarna men gud va skönt att inte ha ont!

    SvaraRadera