Powered By Blogger

tisdag 20 november 2012

Pussel på hög nivå

Japp, då kan vi även bocka av ögoninflammation på listan över sjukdomar som ska passera det Sjödinska hemmet. Således är kidsen hemma och kurerar sig även idag.

Själv har jag jobbat mellan 07.00-11.00, bytt av P några timmar, och ska tillbaka till jobbet runt 15.00 för möte och fix inför en stor jobbhappening imorgon. Jo, jo man blir bra på att lägga pussel med tider när det vankas VAB..

Görlsen och jag behövde byta miljö en stund så vi passade på att åka ut till mormor i Hjulsbro och käka lite lunch. Som alltid lika mysigt! Vi smider planer inför jul och kanske, kanske en kommande resa till solen. Håller tummen hårt för det!

3 kommentarer:

  1. Hälsning från ett annat vab-träsk. Min son la precis en kräka på biblioteket så nu väntar nya dagar när maken är borta en vecka. Fasen kan man säga!

    SvaraRadera
  2. Mitt ego... Krya på er skulle jag ju skriva! Ögoninflammation är heller ingen höjdare..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kräks är ju hundra gånger värre än ögoninflammtion, stackare! Krya på er!!

      Radera