Powered By Blogger

onsdag 21 november 2012

Kloster och kvällsträning

Som jag skrev igår hade vi STORA problem att lösa dagens vab-pussel. Sent igår kväll kom det dock ett sms som löste väldigt mycket. Vilken ynnest det är att ha vänner som ställer upp när det krisar, sånt gör mig lycklig på riktigt!

Tidigt imorse begav jag mig således på tjänsteresa till Vadstena för att hålla i ett stort möte på Klosterhotellet. Vilken underbar miljö det är där! Snacka om att känna historiens vingslag, konferera på ett gammalt kloster gör man ju inte varje dag. Som grädde på moset var det dessutom grym mat och fika på det där plejset. Ska nog kidnappa min sambo och dra dit på en romantisk weekend snart. Helst imorgon typ..

Efter lite tacodinner och läggning av två små gryn stod jag i valet och kvalet mellan gymet eller soffan. Jag tog mig i den berömda kragen och stack till gymet för ett kort men intensivt pass. 45 minuters hård träning med kettlebells och TRX-band fick det bli. Skönt för kroppen, men ännu skönare för hjärnan, den var i stort behov av rensning. NU landar jag äntligen i soffan efter en lång men riktigt bra dag.

Imorgon kör jag VAB för hela slanten. So long people!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar