Powered By Blogger

måndag 5 november 2012

Måndagsmigrän

Såg följande statusuppdatering på Facebook idag: "det är väl inget fel på måndagar, det är bara det att dom andra dagarna är bättre". Jag har i vanliga fall inget emot måndagar, utan kan till och med tycka det är rätt najs att hugga in på ny, helt ograverad vecka, men idag är jag beredd att instämma i facebook-citatet.

Jag vaknare med en molande huvudvärk som under dagen har eskalerat. Jag har knaprat Treo, legat i massagestolen på jobbet, ätit lite mer Treo, toppat med Ipren, druckit kaffe, druckit vatten, stretchat nacken och försökt alla tänkbara knep, meeeeeen huvudvärken sitter där den sitter. Som ett smäck. Jag ger upp och tar kväll på det och hoppas på att sova bort det onda. Imorgon är en annan dag. Förhoppningsvis en utan betongkepa på skallen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar