Powered By Blogger

söndag 11 november 2012

Underbara London

Som ni säkert märkt tog jag lite bloggledigt under min tripp till London. Ibland är det riktigt skönt att bara ägna sig åt nuet och även låta mobilen, mailen, facebooken och bloggen ha semester.

Hur har resan varit då? Jo, faktiskt helt perfekt! Vi bodde på Hilton Metropol som är ett hotell jag varmt kan rekommendera. Superfina rum och suveränt läge precis vid en tunnelbanestation och massor mysiga fik och frukosthak. Dessutom ynka 10 minuters promenad till bästa shoppinggatan!

Vi har ägnat helgen åt shopping, sett två fantastiskt bra musikaler, ätit italienskt, spanskt och engelskt, strosat runt i Notting Hill och i Covent Garden, åkt tunnelbana och dubbeldäckare och druckit afternoon tea. Allra mest har jag njutit av ledig tid och av att få hänga med bästa ressällskapet, mamma, syrran och jag är en vinnande trio! Tack till världens bästa mamma som bjöd mig och Liza på en grymt härlig Londonweekend, den lever jag på länge!

Det är ju även riktigt mysigt att komma hem till två små finingar som överöser en med pussar, kramar och viskar "älskar dig mycket mamma" i örat. Att mormor shoppat loss på Disney Store åt dom var ju också himla populärt!

Gud så mycket man kan hinna med på en helg! Knappt två timmars flygresa bort och man är i en storstad som kan erbjuda precis allt! Jag kommer definitivt åka tillbaka snart!




1 kommentar:

  1. underbart kul att läsa om london dagar...och detta hotell satsar vi direkt på Carin och jag..tror dock inte vår kapacitet är lika stor som er...HUR mycket hann ni egentligen desa två dagar??? två musicaler och hur hann ni äta all denna mat...men jag fattar att ni haft det BRA...här har vi firat Oliv ett år...full fart helg som sagt men ack så trevligt!!1 KRAM Stina och fortsätt förgyll vardagen med din blogg

    SvaraRadera