Powered By Blogger

tisdag 13 november 2012

Mot Stockholm. Igen.

Dags att besöka storstaden för lite jobb igen då. Jag skulle egentligen stannat över natten och haft nya möten imorgon, men efter visst pusslande lyckades jag få till det så att jag kan åka hem ikväll och vara med på videolänk imorgon. Halleluja! Så himla skönt att slippa sova borta.

Jag konsulterade min kalender igår och insåg att jag ska upp till Stockholm minst fyra gånger till innan jul, sen blir det någon vända till Göteborg och Malmö. Plus lite andra kortare dagstripper. Hoppas snöstormar och ishagel låter vänta på sig!

Hade tänkt jobba lite på tåget, men jag köpte en pocket på Pressbyrån som känns mer lockande att sätta tänderna i. Boken är ju faktiskt en dokumentär som i allra högsta grad berör mitt jobb, så jag skippar det dåliga samvetet och övertygar mig själv om att det kan ses som kompetensutveckling!

Onsdag. Halvvägs mot helgen ju!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar