Powered By Blogger

söndag 4 november 2012

Träningsvärk

Idag har min kropp fått slita hårt. Vi var tvungna att förbättra vägen på landet och jag har därför gått ett stort antal vändor med en skottkärra fullastad med sand -grymt bra träning för armar, rygg och axlar. Dessutom älskar jag ju att få känna mig lite som dom som tävlar i Strong Man, ni vet snubbar som Magnus Samuelsson som kånkar runt på trästammar, lyfter lastbilar och bollar runt med enorma stenbumlingar. Jag har nog en bit kvar till deras nivå, men det är gött att låta svetten lacka av riktigt kroppsarbete. Efter den "sköna" uppvärmningen har jag instruerat två klasser och är just nu helt mörbultad i kroppen. Undrar just hur det kommer att kännas imorgon...

Nu tar jag kväll och laddar hårt för vecka 45. Jobb, jobb, jobb och en storstadsweekend med min älskade syster och mamma ligger framför mig. Det blir en bra vecka. Utan tvekan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar