Powered By Blogger

fredag 23 november 2012

Favoritpremiär

Weihhhh! Fredag! Helg! Vila! Välkommet som tusan ska ni veta.

Jag hade en katastrofal inledning på dagen med diverse hyrbilsrelaterade problem, typ handbromsar som inte släppte, varningslampor som blinkade obegripligt och parkeringsplatser som inte fanns. Dagen redde dock upp sig ju längre den fortskred. Tack och lov för det.

Ikväll vankas det premiär för ett av mina favoritprogram: "På spåret". Jo, man vet ju att man börjar bli gammal när man går igång på den typen av underhållning. Bara en mandelkubb, lite handarbete och ett medlemskap i PRO som saknas..

Till middag blir det feta ryggbiffar med hemslagen bea och blomkåls- och broccolimos. Min käre sambo ligger lite lågt med kolhydraterna just nu och jag hakar väl på. Jag har dock köpt ett halvkilo smågodis från Karamellkungen om nån form av kris skulle infinna sig. Det känns tryggt!

Happy friday out there!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar