Powered By Blogger

söndag 17 maj 2015

Sweet sunday

Vackrast idag: rapsfälten tjugo meter från min systers hus. Seriöst, jag blir nästa religös när naturen är sådär löjligt vacker. Åtminstone lite gråtmild. 



Dagens familjeaktivitet: häng på gymet. Min käre sambo har haft PT-kunder och dessutom kört ett eget pass kampsport, jag har instruerat en full klass bodypump för sköna kunder och kidsen har gungat i TRX-band, kastat medicinbollar på varandra och balanserat på pilatesbollar. Alla är nöjda och glada. Jag fick även till lite yoga efter min klass. Konstaterar krasst att min kropp är ett kylskåp. 



Dagens "se-fram-emot": bokat fantastiskt boende för en semestervecka i juli. Men  det kräver ett eget inlägg längre fram. Kan dock avslöja att det ingår två havskajaker, en fiskrök och en roddbåt i hyran. Det kommer bli grymt! 


Dagens konstaterande: långhelgen är nästan slut. Nu följer en vecka med tjänsteresor till Stockholm, konferenser och möten lite högt och lågt. Lets do this. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar