Powered By Blogger

onsdag 27 maj 2015

Dagen i urval

Dagen mest oplanerade: 
Precis när jag skulle sätta mig vid middagsbordet och sleva in en stor portion kycklinggratäng med extremt mycket Västerbottenost och grädde, uppdagades att det var panik och kris på gymet. En sjuk instruktör innebar att jag, med utsvulten buk, fick åka och instruera en spinningklass istället för att käka middag. Så kan det gå när man lever ihop med en gymägare. Men trots mitt låga blodsocker var det en kul klass -tack grymma kunder! 

Dagens tema: 
Kärlek. Årets tredje bröllopsinbjudan trillade ner i brevlådan idag -härligt att våra vänner ska knyta äktenskapliga band och att vi får gå på fest. Mindre kul när dom planerar att göra det exakt samma dag. Behöver klona mig själv den 15 augusti. 


Dagens bästa: 50 minuters promenad och kontemplation på grusväg. I solen. Med bara mig själv som sällskap -det kan räcka långt ibland! 


Måste göra nu: 
Packa. 06.00 imorgon bitti drar jag till Stockholm och sen direkt vidare till Göteborg. Snälla SJ leverera tåg som går enligt tidtabell! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar