Powered By Blogger

torsdag 28 maj 2015

Äntligen!!!

Drygt två timmar försenad kom jag så äntligen fram till ett svinkallt och regnigt Göteborg. Jag ångrade bittert att jag lämnade dunjacka och lovikavantar hemma. Hallå, det är snart juni!!! 

Jag har, trots försening hunnit göra följande: 

• jobba nån dryg timme från hotellsängen -besvara mail och förbereda morgondagens meeting. 

• slänga i mig en kycklingsallad, två nektariner och 250 gram cashewnötter. 

• köra ett pass styrka på hotellgymet. Bra hotellgym. Väldigt bra. 

• ha FaceTime-samtal med kottarna och vanligt samtal med min syster. 

• avmagnetisera hotellrumsnyckeln två gånger. Jag vet att den inte mår bra ihop med mobilen, men lär mig aldrig! 

Får man inte sova hemma får man se till att sova bra borta. Clarion Post leverar alltid! 

Ett gäng skulpturer i min hotellkorridor. Och så jag då, 36-åring med bad hairday. 

Spänna biceps och ta selfies i gymmet -skaplig fjortisvarning, men det bjuder jag på. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar