Powered By Blogger

torsdag 7 maj 2015

Njaaaaaaa

Whoop whoop här var det livat värre: 

• en dotter med 39 graders feber. Vem fan har stulit familjens immunförsvar? Vem, vem, vem? Jag bryter snart ihop. På riktigt. Jag vägrar konsekvent att drabbas av mer feber, influensor och annat skräp under 2015. Så det så. 

• en huvudvärk som har parkerat sig bakom höger öga och strålar fint ner i trapezius. Nacken alltså. Stel som en kamel. Ork som en sork (eller är dom pigga?). Ge upp huvudvärk. Abdikera. Vik hädan. Jag ber dig! 

• blodpudding till middag. Verkligen vardagslyx. Jag kräks lite på alla som instagrammar bilder på sotade torskryggar, späd sparris och söta barn som torsdagsmyser över sin middag. Välkommen på blodpudding i mitt ostädade kök. Lingonsylt kan eventuellt ingå.

Men jag har iallafall haft bra möten på jobbet idag. Riktigt bra. Alltid nåt! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar