Powered By Blogger

onsdag 6 maj 2015

Kom igen skallen

Nä, vet ni vad. Nu är jag så erbarmligt trött på min huvudvärk som vägrar lämna mig och min skalle ifred. Jag har inte ens druckit färgglada drinkar, flugit rakt in i väggen efter en dubbelvolt på en trampett eller kört extremt mycket kettlebellssvingar -sånt har nämligen gett mig huvudvärk tidigare i livet. Jag har bara levt ett helt vanligt liv utan utsvävningar och ändå är huvudet tungt, blicken dimmig och Treo-röret tomt. TRÖTTSAMT! Jag ger den nån dag till, sen blir det till att boka tid hos nån naprapat, kiropraktor, läkare, massör, osteopat eller akupunktör. Jag är redo att testa allt. 

Bäst idag har hur som helst varit:

1. Grekiskt lunch med syster och mamma. Trevligare sällskap är svårt att finna! 

2. Inköp av ny kavaj och blus. Very business! 

3. Lekparkshäng i kvällssolen vid vårskön Stångå. Galet vackert ute nu! 

4. Planera fredagens begivenheter med min kära vän Ida. Kommer troligen inkludera drinkar. Och huvudvärk. 

5. Hitta en kall och bortglömd cola zero i kylen. Ren och skär lycka! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar