Powered By Blogger

torsdag 21 maj 2015

Lerigt värre

Hur slår man ihjäl en kväll på egen hand i Stockholm? Jo, man nyttjar 36-årspresenten som man fått av sin käre svärfar. Denna present råkade vara en More-mud behandling på Sturebadet. Hur grymt som helst! 

Innan jag blev penslad från topp till tå med svart varm lera från Döda havet hann jag även riva av ett pass på Sturebadets gym. 

Det var otroligt kul att alla som tränade, utom jag, hade en PT vid sin sida. Det var dessutom extra kul att alla tränande, utom jag, var mellan 50 och 65 år, av manligt kön och såg ut att ha ett arbete som advokat/finansman/oklar investerare med mycket pengar. 

Alla herrar hade dessutom EXAKT samma träningsoutfit, det måste vara så att kläder ingår i deras medlemsskap, annars har dom identisk klädsmak. Hur som helst, ett mycket välutrustat gym och väldigt artig stämning, det var inte tal om att stöna högt och slänga skivstänger i golvet. Jag behärskade mig således. 

Behandlingen då? Rakt igenom underbar. Penslad i varm lera, inpackad i en värmefilt, skalpmassage, ansiktsmask och avslut med helkroppsmassage. What's not to like about that? Tack Sturebadet. TACK käre svärfar. Jag känner mig renoverad och nyservad. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar