Powered By Blogger

måndag 4 maj 2015

Ett halvt kungarike..

Igår hade jag kunnat ge en arm, ett ben och ett halvt kungarike för att slippa åka till gymet och ha pass. 

En galet intensiv arbetsdag toppades med århundradets huvudvärk och jag hade som sagt betalat dyrt för att få åka hem och bädda ner mig under en mjuk pläd och kolla på "Ernst i Toscana" eller nåt annat småputtrigt program istället för att köra tunga knäböj. 

Men. Som alltid är träning den enda rätta medicinen i dessa lägen. Huvudvärken försvann, kunderna var av den grymmaste sorten och energin återvände till min sargade kropp. Alltså, det där extraknäcket är verkligen helt amazing. 

Att sedan dessutom hitta denna statusuppdatering på Facebook från en av kunderna gjorde mitt hjärta extra varmt -det är ju liksom för deras skull jag är där. 

Tack endorfiner. Tack kroppen. Tack kära kunder. Det blev en perfekt avslutning på måndagen. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar