Powered By Blogger

fredag 1 februari 2013

Helg, kött och landet

Välkommen helg, du är efterlängtad och välbehövlig ska du veta!

Efter en produktiv och stressig jobbdag (som förgylldes med en fin lunchdate) checkade jag ut strax efter 16-hugget och hämtade upp två små trötta tjejer på dagis. Patric hade jobbärenden till Norrköping, så tjejerna och jag packade ihop oss och tog egen bil ut till landet där vi mötte upp honom. Min käre sambo hade under sin visit i Norrpan även hunnit besöka den grymt mysiga stadsdelen "Knäppingsborg" och köpt ekologisk och välhängd entrecote på "Britta och Lennarts", två olika surdegsbröd på "Bagarstugan" och en superfin bukett vita tulpaner åt mig. Lovely!

Kidsen har precis somnat och jag ska hoppa i myskläderna och parkera mig med ett glas rödvin i soffan. Ikväll ska jag njuta stort av att vi har två helt ograverade lediga dagar framför oss. Fredagskvällen är ta mig tusan bästa tidpunkten på hela veckan!

Happy friday alla fina!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar