Powered By Blogger

onsdag 6 februari 2013

Forskning och skvaller

Huvudet är trött och magen är mätt, allt är således som det ska vara! Det har varit en dag fullspäckad med grymt intressanta föreläsningar och presentationer av ny forskning, både svensk och internationell. Gudars så mycket kloka människor det finns, jag vill också skriva en avhandling och prata perfekt engelska!

Jag hann checka in och lämna väskan på Nordic Sea hotell (ni vet det där hotellet med isbaren) innan det var dags att ge sig ut i snöblasket igen och käka middag med ett gäng kollegor. Vi hamnade på en tapasresturang, med riktigt bra mat och grym service! Efter middagen tog jag varvet förbi Centralstationen och köpte lite sött och en "Se och hör". Det har blivit lite av min grej när jag ligger ute på tjänsteresa, krypa ner i hotellsängen med en skvallerblaska och lite schysst godis. Det gäller att passa på när tillfälle ges!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar