Powered By Blogger

torsdag 14 februari 2013

Dagen i korthet

• Kört i snömodd och dimma till Västervik. Under min resa blivit stoppad av en polis som meddelade att jag körde med enbart parkeringsljus. Han var dock trevlig och gav mig ett leende istället för böter. Jäkla hyrbilar, jag har noll koll på de tekniska detaljerna.

• Haft ett grymt bra möte som rör en av mina absoluta hjärtefrågor inom jobbet. Älskar bra, positiva och produktiva möten.

• Kastat i mig lunch i bilen och precis hunnit tillbaka till Linköping för nästa möte. Lite krasst konstaterat att tiden inte riktigt räcker till och att man lätt blir fläckig av att äta lunch och köra bil samtidigt.

• Badat febriga små barn. Sett Nicke Nyfiken med febriga små barn. Konstaterat att de febriga små barnen fortfarande har feber som ligger uppåt 40 grader. Snälla influensa, släpp greppet nu!

• Instruerat ett grymt roligt TRX-pass. Idag var det bara jag och manliga deltagare som körde. En av dem är trefaldig svensk mästare i boxning. Hyfsat stark man. Där ligger man ju lä.

• Jagat runt halva stan efter smörgåstårta, eftersom min käre sambo ville ha det till middag denna Valetines day. Inte så flådigt direkt, men å andra sidan tycker jag inte alla hjärtans dag är nåt att firade pompa och ståt. Jag försöker vara kärleksfull mot dom jag älskar varje dag. Även idag alltså.

• Landat i soffan och konstaterat att planerna på en barnfri helg med kvalitetstid med min sambo verkar brinna inne. Även konstaterat att huset ser ut som crap och att vi måste städa. Nån gång. Inte idag, och troligtvis inte imorgon heller.





1 kommentar:

  1. Hög igenkänning på det där!

    Strunt i städet och bara vara gör vi istället! Ha en fin helg trots sjuka och krya på de små!

    SvaraRadera