Powered By Blogger

onsdag 27 februari 2013

Teknisk fail

Då testar vi en tredje gång. Jag har skrivit två låååånga blogginlägg som inte har gått att publicera, de försvinner ut i cyberrymden för att aldrig mer komma åter och min frustration är stor. Jädra blogger. Jäkla datorer. Förbaskade teknik. 

Onsdag eller lill-lördag idag då. För min del har det varit mer av en ordinär onsdag än en lördag, festligheterna har liksom inte ramlat över mig. Jag har förvisso käkat tårta på jobbet, eftersom min chef uppnår den aktningsvärda åldern av 50 år imorgon, men i övrigt har det varit ganska ofestligt, men ändå bra. Vardagar ska inte underskattas.

Efter dagis åkte kottarna och jag till Hjulsbro för att hälsa på älskade mormor. Jag hade tänkt att sticka ut på en löprunda i Wheelsbridge med omgivningar, men blev akut sugen på styrketräning och stack till gymmet stället. Ett skönt och himla jobbigt crossfit-inspirerat pass blev det, som dessutom toppades med intervaller på Jacobs stege. Jo, jo man vet att man lever efter att ha klättrat upp och ner på den i ett par minuter. Mjölksyran i låren är inget man skojar bort ska ni veta.

Nu ska jag dyka ner i soffan och invänta min käre sambo som drog iväg på lite kvällsjobb. Jag är så sjukt sugen på en iskall cola och skulle inte tveka att byta bort vår hyfsat nya Volvo V70 för en 1,5 liter Cola Zero. Misstänker dock att min käre sambo skulle ha vissa invändningar mot den typen av byteshandel. 

So long kamrater!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar