Powered By Blogger

fredag 22 februari 2013

Fredag!!!

Helgen är här, just sayin! Så himla efterlängtat med lite ledighet. Februari är onekligen ingen favoritmånad, jag vill helst gå i ide och vakna i början av april.

Dagens mest självklara: Tacos, ostbågar och smågodis. Och självklart barnens favoritprogram "Amigo". Fredagsmys när det är som bäst!

Dagens mest oväntade: Inköpet av en italiensk strandhatt på Myrorna. 30 kronor för denna oanvända huvudbonad, ett riktigt fynd! Den kommer dock inte att pryda mitt huvud, utan är en del av en 50-årspresent.

Dagens bästa: insåg att vårljuset är på ingång. Nästan dagsljus vid 16.30 när jag checkar ut från jobbet. Halleluja!

Dagens ömmaste: mina sätesmuskler. Utfall i TRX-band tar sjukt bra på rumpan, och träningsvärken är inte nådig.

Dagens kommentar: "mamma, vilken fin tröja du har idag". Sagt av världens sötaste 4-åring. Och nej, det var inte Hallo Kitty på den.

Nu ska jag och P lägga upp en strategi för morgondagen. Kidsen ska sova hos mormor och morfar och vi ska få vuxentid! Jag går med på typ allt utom shopping på Jula, åka till tippen eller renovera husvagnen..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar