Powered By Blogger

tisdag 26 februari 2013

Working girl och resa

Jaha, då har man betat av en 12-timmarsdag på jobbet. Eftermiddagen och kvällen har spenderats med journalister och fotografer ute i verksamheten, jag hoppas och tror att det kan bli ett riktigt bra reportage!

Jag kom nyss hem till två kramsugna små tjejer som ville att mamma skulle natta och läsa saga. Att få krypa nära nybadade ungar som viskar att "äntligen är mamma hemma" är genuin lycka. Älskar dessa små lintottar så att hjärtat svämmar över.

För övrigt har jag glömt berätta att vi i söndags bokade en resa till solen! Sweet Lord som jag längtar! Den 27:e april drar vi till fantastiska Cala Bona och checkar in på det grymma Sunwinghotellet. Sandiga små fötter, löpturer längs strandpromenaden, överdos av Lollo och Bernie, cava på balkongen och långfrukost i solen. Jag räknar med att kunna checka av allt detta! Låt nedräkningen börja!



4 kommentarer:

  1. Åh vad härligt med en resa! Nu blev jag inspirerad!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det ska bli jättehärligt Jenny! Hoppas ni är friska och krya igen!

      Radera
  2. Vi åker till samma ställe månaden efter:)
    Bouganvilla ska vi bo på. Ni får göra en recension när ni kommer hem.
    Kram Llara

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du kan få en recension redan nu, för vi var där och bodde på Bouganvilla för två år sen=) Stället är rakt igenom grymt!!! Cala Bona är supermysigt, hotellet är jättebra, maten superb och ungarna älskar alla aktiviteter som erbjuds. Ni kommer stortrivas!

      KRAM

      Radera