Powered By Blogger

måndag 25 februari 2013

Måndagsbestyr

Jag har betat av en intensiv jobbmåndag som toppades med föräldramöte på dagis. Under två timmars tid fick jag bland annat information om städdagar, studiedagar, semesterstängning och hur man ska hantera vantar som luktar skunk. Det bjöds på go-fika och vi fick även gå på vernissage och spana in alla fina alster kidsen gjort. Väldigt trevligt.

Under tiden jag befann mig på möte hade Moa (troligtvis starkt inspirerad av Lisabeth i Madicken) pillat upp en stor pärla i ena näsborren som var snudd på omöjlig att få ut. Enligt Patric krävdes det en hel del kreativa idéer för att få ut pärlan som nästan satt uppe i bihålan. Den där ungen provar verkligen allt hon kan. Bra som dåligt...

Nu ska jag spana in den kritikerrosade tv-serien "Girls" på svt-play, sen blir det sängen. Jag måste vara utvilad imorgon, eftersom jag har en jobbdate med en reporter från Aftonbladet. Spännande värre!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar