Powered By Blogger

fredag 8 februari 2013

Ge mig vår!

Näe, nu måste jag också få gnälla lite. Jag är så galet trött på snö och längtar halvt ihjäl mig efter små knubbiga krokus, fågelkvitter och att kunna dricka en kopp kaffe mot en solig husvägg. Imorse tog det typ en kvart att avsnöa bilen och när jag var klar hade jag 3 dl snö i varje stövlett och var dyngsur om fötterna. Ogillas starkt!

Maja vaknade med feber, så vi VAB-pusslar idag. Jag har jobbat förmiddag och Patric stack precis iväg för att jobba eftermiddag. Barnen skulle egentligen sovit hos mormor och morfar imorgon, men med tanke på hälsoläget får vi bordlägga dom planerna till ett senare tillfälle. Februari ska ju vara den mest VAB-täta månaden på året så det är ju bara att gilla läget. Nej hej, dags för lite kaffe och Bullerbyn med min lilla kamin.

Trevlig fredag gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar