Powered By Blogger

tisdag 12 juni 2012

Underbart familjehäng

Jag lämnade kvar högarna på jobbet, flexade ut och åkte ner på stan för att möta upp syrran. Vi hade några riktigt sköna shoppingtimmar ihop. Liza är bästa shoppingsällskapet ever.

Jag fyndade en bikini från "fjortis"-Gina Tricot. Dessutom blev det en tröja på BikBok och lite nya underkläder. Det är så himla sällan jag är nere på stan och shoppar, känns typ exotiskt att strosa runt på Trädgårdstorget:-)

Ikväll har vi kört spontan grillkväll på Skogsgatan. Lillasyster och Chris samt storebror Kalle kom förbi och vi grillade feta hamburgare (som dock inte kom med på bild) med bacon, hemmagjord dressing, guaccamole och klyftpotatis. Vi satt ute och käkade och det kändes nästan som sommar. Det får dock gärna bli tio grader varmare. Typ nu.

2 kommentarer:

  1. Stina....jag gör ett sista försök att få iväg en hälsning till dig...att läsa din blogg är ju bara BÄST...du skriver så levande o trevligt o för mig extra roligt.. blir en glädje för Maja o Moa att få läsa detta som vuxna...om jag lyckas få iväg detta ...STOR kram till dig och hela familjen...mamma din hon är ju snyggaste 65-åringen och Kalle som är kär o Liza lill tjejen som är stor o morfar Lars....och Patrik...

    SvaraRadera
  2. Åh tack snälla! Din fina kommentar värmer långt in i hjärtat! Hoppas allt är bra med dig, barnen och barnbarnen! Kram Stina

    SvaraRadera