Powered By Blogger

lördag 2 juni 2012

Dagen efter dagen

Vilket fantastiskt bröllop vi fick uppleva igår; Ett underbart vackert brudpar, en stämningsfull vigselsakt, fina och känslosamma tal och en fantastiskt rolig fest! Bättre än så blir det inte!

Tjejen som sjöng i kyrkan hade en magisk röst, första låten hon sjöng var "The story" från Greys anatomy", säg det öga som var torrt då... Rysningar och gåshud!

Jag hade helsköna bordskavaljerer, så middagen var hur trevlig som helst. Mannen som satt mitt emot mig var hög chef inom försvaret, hade sex barn och en helt grymt skön inställning till föräldraskap, där snappade jag verkligen upp ett och annat gott råd:-)

Att få avsluta kvällen med stuffa loss på dansgolvet till svetten dryper händer ju inte varje lördag, men my God vad jag gillar't!

För dom som orkade fortsatte partyt på Platens där drinkbord var beställt, vi var dock helnöjda och mer sugna på säng än vodka, så vi var hemma runt 01.00.

Nu saknar vi trollen, men dom får nog hänga hos mormor och morfar nån timme till så drar vi och käkar hotellfrulle!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar