Powered By Blogger

onsdag 27 juni 2012

Mot Öland

Jodå. Stora delar av familjen har sovit riktigt gott i husvagnen. Själv hade jag seriösa problem att somna och klockan hann nog bli 01.30 innan jag kom till ro.. Jag vaknade dessutom vid 04-hugget och trodde att mitt ena ben blivit förlamat, men det hade bara kilats fast mellan några kuddar och tappat all känsel. Sjuk känsla innan jag fattade vad som hänt. Låg och funderade på hur jag skulle ta mig fram med rullstol i alla trappor på jobbet. Tankarna är inte glasklara och helt vettiga kl 04.00..

Efter mys-frulle i husvagnen blev det nån timmes häng på lekplatsen. Tyvärr var det lite för kallt för bad, annars hade vi garanterat kört några dopp och hopp på poolområdet.

Moas tvåårstrots har för övrigt nått oanade höjder och hon väckte halva campingen när hon fick frispel för att hon var tvungen att ha kläder på sig.. Citat gastat med gäll röst ca 250 gånger: "inga kläder, vill va nakenfis"... Men det är ju inte en tvååring som bestämmer i vår familj, så hon fick gilla läget och ha både kläder och blöja. Sjukt missnöjd över det.

Nu rullar vi vidare mot Öland. Ska träffa barnens farmor och kusiner, äta kroppkakor och cruisa runt på solen och vindarnas ö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar