Powered By Blogger

måndag 11 juni 2012

Nedräkning...

Semestern närmar sig med stormsteg! Jag fick nästan en chock imorse när jag räknade efter och insåg att det bara är 6,5 arbetsdag kvar, sedan väntar fem sköna veckor av ledighet. Underbart!

Jag älskar verkligen mitt jobb, men nu känner jag att det är hög tid för ett rejält break och istället njuta av ledig tid och göra roliga saker med dom jag älskar allra mest! Mallorca, Öland, Kolmården, Stockholm och förstås skönt häng på torpet är inbokat så här långt.

Idag blev det dessutom påtagligt att vår tripp till Mallorca inte är särskilt långt bort, taxfree-katalogen damp nämligen ner i brevlådan. Jag kom på mig själv med att på allvar sitta och fundera på om jag ändå inte borde beställa ett kilo äcklig Riesen-kola för 200 spänn bara för att det är kul att handla taxfree. Godiset är ju för tusan dyrare i taxfree än på 7-eleven.. Inget fyndläge direkt..

Syrran har precis varit här och myst med görlsen och mig. Jag ska snart försöka lägga två små yrväder och hinner förhoppningsvis ut på en löprunda innan det är dags för fotboll. Sjukt ointresserad av fotboll egentligen, men landskamper är ju ändå nåt extra. Go Zlatan!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar