Powered By Blogger

lördag 30 juni 2012

Skräplunch

Som vanligt har vi lite tidspress, jag kommer med största sannolikhet få fixa till mig inför kalaset i bilen. Ta på mig några sunkiga paltor från husvagnen typ...

Lunchen fick pga av tidspressen bli den enklaste av enkla läsningar: Mc Donalds. Dessvärre hade Donken i Oskarshamn slängt in alla nya semestervikarier på en och samma dag och det tog typ 25 minuter att få två Happy Meal, en kaffe och två burgare.

Dialog mellan mig och den 18-åriga nervösa killen som stod i kassan: "Jag vill ha två vanliga hamburgare också" "Ähhh, vad vill du ha för hamburgare, vi har massor olika sorter här på Mc Donalds". "Två små VANLIGA hamburgare tack". "Ähhh, cheeseburgare då eller". Shit, det blir en lång sommar för den lilla gossen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar