Powered By Blogger

torsdag 7 juni 2012

Bra val..

En vit paljettklänning till det facila priset av 3349 kronor. En "given strandfavorit" enligt det senaste numret av tidningen Mama. Gott folk, påminn mig om jag nu skulle råka glömma packa ner denna klänning till vår Mallis-tripp..

Det kommer att kännas så rätt och avslappnat att trippa omkring i paljettfodralet och högklackat med en uppblåsbar val under ena armen och två glasskladdiga barn under den andra.. Jag misstänker dessutom att jag inte kommer sticka ut nämnvärt bland alla foppa-tofflor, bikinis från Kappahl och billiga saronger. En vit paljettklänning passar nämligen i alla sammanhang. Citat.

Okej, bara att leta rätt på närmsta återförsäljare, sälja bilen och pantsätta barnens dopsmycken så kan även jag vara "rätt" på årets charter:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar