Powered By Blogger

torsdag 21 juni 2012

Morgonsol och smink

Prognosen sa att det skulle bli en regnig midsommarafton, men solen har strålat på mig och mina trötta ben på denna morgontur runt Stångån. Hoppas det håller i sig! Som sagt, trötta ben idag, men ändå grymt skönt att komma ut en sväng och få svettas lite.

Fick ett foto på mms från min fina vän Marie igår. Ett foto som är taget för typ två år sedan när vi skulle vara med på en bröllopsmässa. Jag gillar verkligen inte smink nåt vidare. Foundations och ögonskuggor ger mig faktiskt inte puls överhuvudtaget. Det tar i regel 2-3 minuter att fixa min vardags-make, max 5 minuter om det är fest, där har ni nivån. Därför är det lite kul att se hur man ser ut efter att proffs fått bita tag i ens ansikte. På bilden är mitt hår inte stylat, utan det åkte på sjuka mängder löshår inför visningen. Marie var galet snygg och såg ut som värsta Dallas-bruden:-) hon är förvisso alltid snygg!

Nu blir det frukost och skönt häng med mina finaste! Önskar er alla en riktigt härlig midsommarafton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar