Powered By Blogger

söndag 10 juni 2012

Tårtkalas och lite träning

Jag hann med ett skönt träningspass innan vi stack från landet. Värmde upp genom att jogga 4 km, sen utmanade jag kroppen i TRX-bandet som vi hängt upp i äppelträdet.

My god, vilket grymt träningsredskap det är! Tokgillar funktionell träning där man använder sig av den egna kroppsvikten som motstånd, och i TRX-en kan man ju verkligen komma åt alla muskler. Jag räknar med skön träningsvärk i både rygg, mage och bröstmuskler imorgon.

Kvällen har spenderats i Hjulsbro där vi har firat min fina mammas födelsedag i efterhand. Massor god mat, bl.a. olika sorters lax, heminlagd sill, Västerbottenpaj och färskpotatis till huvudrätt. Syrran hade fixat världens godaste jordgubbstårta till efterrätt och Maja och jag hade bakat chokladbollar och hallongrottor. Matkoman är ett faktum!

Nu städa inför att städarna kommer hit imorgon och kör veckostäd! Hoppas att ni har haft en härlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar