Powered By Blogger

lördag 25 januari 2014

Semla och tights

Lördag och sovmorgon till 08.30. Underbart! En långsam morgon här hemma med frukostfavoriterna: surdegsbaguette, smoothie, kaffe och Corren. 

Farfar kom förbi på besök och vi tog en tur ner till stan. Maja och farfar gick till leksaksaffären och köpte födelsedagspresenter och jag gick och dreglade över nya träningskläder. Stadium hade fått in ett litet sortiment av Under Armour för tjejer och jag var tvungen att slå till på ett par kompressionstights. Under Armour är utan tvekan dom bästa tights jag någonsin ägt, men jag har tidigare kört herrmodellen. Gött att få ett par som dessutom är anpassade för mer kvinnliga former. 

Hela familjen sammanstrålade sedan för en gemensam fika på Linds. Semla, chokladboll, kaffe och finska pinnar. Allt uppätet på 13 minuter. Långfika är inte mina barns grej.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar