Powered By Blogger

torsdag 30 januari 2014

Dagen..

Jobbat. Tränat crossfit och känt mig stark. Utfodrat barn med pasta carbonara. Städat undan 240 leksaker och allvarligt övervägt att slänga hälften. Badat barn och själv tagit en dusch. Packat kläder inför trippen till landet imorgon. Druckit en kopp kaffe. Läst en blogg. Avbokat Majas tandläkartid. Längtat efter mina föräldrar och min syster. Letat ihjäl mig efter en mobilladdare. Övervägt att beställa en klipptid och få ordning på min polska utväxt. Ätit upp barnens bortglömda lördagsgodis. Classy. 

Jag är ledsen att jag inte kan skriva om galna fester med coola människor eller resor till exotiska platser. Mitt liv är liksom mer basic just nu.  Undra förresten om jag är för gammal för att söka till Paradies Hotell -det kanske skulle ge bloggen ett uppsving:-) 
 

1 kommentar: