Powered By Blogger

onsdag 22 januari 2014

Födelsedag och livet i 120 knyck..

• Magsjuk och febrig man bredvid mig i sängen inatt. No good. Hata virus, bakterier och kräks 
• Firat världens finaste femåring med paket, kladdkaka och sång i arla morgontimme. Älskar denna lilla guldklimp oändligt mycket. 
• Stresslämnat mina görls och 28 glasspinnar på dagis. 
• Jobbat som en tok. Förberett ett stort möte imorgon med ett gäng chefer. Ångestnivå=hög
• Handlat medicin, cola, yoghurt, mineralvatten och annan sjukmat åt min stackars man.
• Hämtat finaste kottarna på dagis och begett oss till Hjulsbro. 
• Blivit bjudna på födelsedagsmiddag av underbara Liza och Christian. Köttbullar, potatismos och gräddsås enligt beställning från födelsedagsbarnet. 
• Mekkat ihop en tårta och ätit upp delar av denna. 
• Nattat två barn
• Satt på en maskin och hängt ett berg tvätt. 
• Insett att jag inte har något att ha på mig på ovannämnda möte imorgon. 
• Satt mig i soffan med ett glas cola och drömt om en tom dag i kalendern. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar