Powered By Blogger

torsdag 23 januari 2014

Fin inbjudan

05.15 vaknade jag och kunde verkligen inte somna om. Troligtvis var jag stirrig över dagens möte, och dessutom bullrade Patrics magsjuka mage sinnessjuk mycket. Helt ärligt trodde jag att dom var ute och skottade gatorna och att det var plogbilen jag hörde, men nope, det var ett stycke mage som röjde loss. 

Tidigt på jobbet således och hann förbereda mig för mötet samtidigt som jag pimplade tre koppar "lugnande" kaffe. Dagens möte gick faktiskt bra. Jag är nöjd med min prestation, och ni ska veta att jag är galet självkritisk. Dessutom hittade jag hittade en gammal topp, en kjol och ett par hela (kors i taket) strumpbyxor att ha på mig, så jag slapp dyka upp i onepiece. Happy och gött att ha det avbockat från "att-göra-listan".  

Väl hemma låg det en fin inbjudan till namngivningsceremonin för lilla Lili! Det känns jättekul att få vara med och fira henne denna dag. Vi kommer förstås sakna Lilis pappa enormt mycket, men jag är övertygad om att han tittar ner på oss från himlen och är oerhört stolt över sin dotter. Den lilla människan som han aldrig fick möjlighet träffa. 

Ikväll kramar jag mina barn extra hårt och känner stor tacksamhet över livet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar