Powered By Blogger

söndag 5 januari 2014

Lax och bröst

Söndag alltså. Jag är hyfsat veckovill efter alla röda dagar och halva jobbveckor! 

Soft förmiddag här hemma där det vettigaste jag gjorde var att para ihop 76 par strumpor. Eftermiddagen innebar mer ös. Först instruerade jag en full klass på gymet -Tabataintervaller med fokus på core och ben. Grymma kunder, så himla kul att alla är extremt peppade och fokuserade så här efter alla helger. Och full klass ger alltid bra energi! 

Efter passet fick jag och min andra hälft, (och tillika stenhårde PT) möjligheten att träna ihop eftersom mormor och morfar tog hand om kottarna. Det blev ett traditionellt styrketräningspass i gymet, något som jag kör alldeles för sällan. Tunga övningar för bröst och rygg bla marklyft och bänkpress. -japp det lär kännas imorgon. 

Nu blir det sen middag. Världens godaste lax med färsk ingefära och honung och lite ugnsrostad sötpotatis och rödbetor till det. Mat för en kung!  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar