Powered By Blogger

torsdag 16 januari 2014

Fredagsmys och tänder

Torsdag. Fast mer fredag för mig, eftersom jag har semester imorgon och tar en trip till Umeå.  Bästa lillasystern är färdig psykolog och detta ska självklart celebreras med pompa och ståt. Det blir sittning och grejer, jag kommer få skapliga flashbacks från min egen studenttid. Ni vet den tiden när man var ung och oförstörd och fortfarande trodde att en finne i pannan eller att få ett G på tentan var det värsta som kunde hända. Kul med en weekendtrip up north ska det iaf bli! 

Idag då? Jobbat och borrat tand. En timme i tandläkarstolen och dubbla bedövningssprutor på det. Oh happy days. Nu hoppas jag mina tänder ska sköta sig en tid framöver, annars måste jag skaffa mig ett lukrativt extraknäck. 

Fredagsmys har också hunnits med här hemma. Tacos och cola -klassiskt. Om inte mamma är hemma på fredagen måste man mysa på torsdagen. Sådan är lagen om fredagsmys. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar